امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

شکوفه عشق

فقط عکس و دیگر هیچ

1391/10/4 18:16
426 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

انگشت بدم خدمتتون!

 

خاله خان باجی!!!

 

حموم بودم مگه چیه؟!!

 

خیلی تابلوئه عشق حمومم نه؟!

 

خاله مرضیه جونم دستت درد نکنه با این زمستونیهای قشنگت ایشالاه بزرگ شم جبران میکنم

 

 

امیرکیان و دوستان گوگولی!

 

 

بعد از شیر یه خواب مشدی میچسبه ها!

 

مراحل عملیات غلت زنی:

 مرحله اول

مرحله دوم

غلت موفقیت آمیز!

این هم از نمای بالا!

(الهی دورت بگردم قلقلی مامان)

 

 

رانندگی از شما خواب از ما!

مامان رانندگیتو کن! زدی بغل از من عکس بندازی که چی بشه؟!

 

 

دالی موشه!

 

 

 چه جوریاس؟ خوشمزه اس؟!!

 

 

بزار ببینم اینو مامانی ام چه جوری دوخته؟! نباید زیاد سخت باشه!

یه کم دیگه نگا کنم یاد میگیرم!

 

 

فیلم سه بعدی که میگن اینه؟!! بابا عجب چیزیه!!

 

 

با تشکر از بابا کیوان عزیزم که این اسکیت قشنگ رو برای من خریدند. امیدوارم در آینده هم از این قبیل کارها زیاد انجام بدن!چشمک

 

 

(هدیه پسرخاله تو شب یلدا)

پسرخاله مهدی شرمنده کردی!خجالت

 

بازم که این مامان با اون دوربینش بالا سر منه!

تا حالا شونصدتا ازم عکس گرفتی میدونستی؟!!

 

مامان: خوب چیکار کنم ندید بدیدم دیگه یه پسر که بیشتر ندارمزبان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 13:11
ای خداااااا چیگر طلا چه نازشدی ماشالله
سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 13:14
وووووووی بخورم تورو من .سارا حتما بیا پردیس ببینمش آخ جونمی
امیرکیان
4 دی 91 18:19
مرسی خاله سحر
سارا
4 دی 91 18:26
خیلی دوست دارم بیام پردیس سحر جون. حتما تو اولین فرصت با امیرکیان میایم
معصومه جعفری
5 دی 91 12:02
عزیزم چقدر ناز شدی،واسه خودت مردی شدی
morteza
5 دی 91 19:59
khoda baratoon hefzesh kone kheili naze
morteza
5 دی 91 20:01
bekhoda nemate bozorgi darin. ghadresho bedoonin. cheshmaye giraee dare
محبوبه دوست دوران دانشگاه
7 دی 91 19:51
سلام عزیز دلم. سارا باورم نمیشه این بچه توئه خیلی نازه عزییییییییییییییییییییییز خاله. گوگولی مگولی من برای شایان وبلاگ نساختم ولی عکساشو برات ایمیل می کنم.ببوسش
مامان سارا
2 بهمن 91 12:22
اااااااااااااااااااای جون دل من جوجه ناز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد