امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

شکوفه عشق

ماه مامان شش ماهه میشود :-)

1391/10/8 22:14
142 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 8 دیماه 91

سلام عسل کیانم

ماهگیت مبارک نفسم

قد: 69 * وزن: 8/400

صبح سه شنبه 5 دیماه مرخصی گرفتم و با هم رفتیم پایگاه بهداشت برای واکسن شش ماهگیت .بعد از واکسن یه کم تب کردی مثل دفعات قبل ولی زود خوب شدی.

راستی مامانی از این ماه  به غیر از شیر مادر باید غذاهای کمکی هم بخوری. 

خدارو شکر میکنم که تونستم شش ماهه کامل از شیر خودم تغذیه ات کنم. علیرغم مشکلی که برام بعد از تولد تو پیش اومد و مجبور شدم در دو نوبت تحت عمل جراحی سنگین و دردناک و غیر مترقبه ای قرار بگیرم، خدا رو شکر مشکلی برای شیردهی ام پیش نیومد و  خداوند بزرگ این لطف رو در حق ما کرد که تو از شیر مادر بهره مند باشی.

 

شروع غذای کمکی با فرنی

 

و شوق وصف ناپذیر تو از خوردن اولین غذای جدیدت!از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرمان طلا
8 دی 91 22:23
سلام تبریک میگم به خاطر وبلاگ قشنگتون و 6 ماهگی پسر گلتون انشالله تولد 120 سالگیش
مامان سارا
2 بهمن 91 12:20
شش ماهگیت مبارک ماه کوچولو ای قربونت برم من که داری فرنی می خوری . ایشاا.. کباب بخوری ، جوجه بخوری ، ... جوجه ناز و خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد