امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

شکوفه عشق

آخرین برگ از دفتر سال 91 (یادداشتی از مامان سارا)

1391/12/30 11:29
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من

دفتر سال 91 در حال بسته شدنه  و از لحظاتی دیگر اولین برگ از دفتر سال نو ورق میخوره. خدایا تو رو به خاطر همه نعمتهای قشنگی که به ما ارزونی داشتی شکر میکنم. 

امیرکیانم اولین بهار زندگیت رو تبریک میگم عزیز دلم. هرچند که الان هشت ماهه که زندگی من و بابا رو بهاری کردی شکوفه عشقم. برای همینم اسم وبلاگت رو گذاشتم "شکوفه عشق" چون وجود نازنین تو عشق ما رو رنگ و بوی دیگه ای داد.

توی این لحظات نزدیک تحویل سال جدید برای همه عزیزانم دوستان و خانواده خوبم آرزوی بهترینها رو دارم.

و برای تو.......


آرزو میکنم سهم تو از دنیا خیر و برکت و سعادت و سلامت و سرور باشه. دلت همیشه شاد لبت خندون و عمرت پربرکتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
8 فروردین 92 11:39
امیر کیان عزیز ، مامان سارای مهربون ، سال نو مبارک
شقایق مامان آرشا
9 فروردین 92 11:58
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد