امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

شکوفه عشق

چند کلمه از طرف آقایی بابا!!

1392/12/29 18:26
317 بازدید
اشتراک گذاری

آقایی بابا؟؟!! بله درست شنیدی آقایی بابا!! این چیزیه که دو سه روزی هست ما رو بهش مفتخر کردی و هی صدا می زنی... الآن هم که دارم اینا رو می نویسم یه ساعتی هست که به زور نانچیکو خوابیدی و مهلت چند دقیقه ای برای نوشتن به دست آوردمعینک

شرح ریز فضولیهاتو فکر کنم از طرف مامان شنیده و خونده باشی... در فصل شکوفایی اما آرزوی من برای تو شکوفایی فکر و هوشمندی و از همه مهمتر سلامتی توست. در مورد بقیه چیزها حس می کنم خالق زیبایی ها و طبیعت انقدر لطف داشته که ناگفته چیزی کم نگداشته... اینجا تو ایران با فرارسیدن بهار همه از شکوفایی بهار و سبزه و ... حرف می زنند ولی بهاز زندگی ما تو هستی و شکوفه های وجودت همواره تازه و با طراوته...

تو را به خدا می سپارم که آقایی بابای همه ماستخنثیعیدت مبارک و وجودت پاینده باد

پشتیبان همیشگی تو

بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدیه
31 فروردین 93 9:49
سلام عزیزمدوقلوهای من ساراو ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین وبهشون رای و امتیاز5 رو بدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد