امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

شکوفه عشق

امیرکیانم، بزرگترین عیدی خدا، عیدت مبارک نفسم

1392/1/19 21:13
753 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل ناز مامان و بابا.

سال جدید و اولین بهار زندگیت مبارک باشه مامانی. از خدا میخوام سالهای سال با سلامتی و سعادت زندگی کنی و همیشه در کنار هم باشیم.

نوروز امسال برای من و بابایی هم خوشحال کننده بود و هم غمگین. خوشحال از وجود با برکت نازگلی مثل تو، و غمگین از اینکه دو نفر از عزیزانمون در بین ما نیستند. عمو پیمان و خاله صدیقه، خدا روح شون رو قرین رحمت قرار بده.

خانواده من لحظه تحویل سال همگی در کنار مزار خاله صدیقه بودند و خانواده بابا کیوان در کنار مزار عمو پیمان. اما من و تو بابایی هر سه تامون خونه بودیم تا بعد از تحویل سال به بهشت زهرا بریم.

امسال طبق رسومات سفره هفت سین نداشتیم. چون هر دو خانواده عزادار بودیم.

سال نود و دو در ساعت 2:30 بعد از ظهر تحویل شد. من و تو بابایی در کنار هم بودیم. علی رغم اینکه سعی داشتم نذارم خوابت ببره ولی نشد .

 

 

چند دقیقه بعد از تحویل سال نو به بهشت زهرا رفتیم تا اولین عید دیدنی سال رو با عزیزان به آسمان سفر کرده آغاز کنیم.

عمو پیمان عزیزم، من هیچوقت ندیدمت ولی دوستت دارم

 

 

 

خاله صدیقه مهربونم، هیچ وقت اون چشمای مهربونت رو فراموش نمی کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
18 فروردین 92 12:43
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مامان سارا
21 فروردین 92 14:30
امیر کیان خاله دوباره و صدباره عیدت مبارک خدا همه رفتگان رو بیامرزه
Mahdi
24 فروردین 92 16:33
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد