امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

شکوفه عشق

روزهای پایانی مرخصی مامان

1391/9/13 12:55
132 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 13 آذر 91

سلام یکی یدونه مامان

الان که دارم این پست رو برات مینویسم شما خوابی، این روزای آخریه که من از صبح پیش توام عزیزم. از هفته دیگه باید سرکارم حاضر باشم. نمی دونم چقدر طاقت دوری از تو رو داشته باشم ولی مسلما میدونم که بهم سخت میگذرهناراحت چند روزه که دارم خودمو دلداری میدم که دوری از همدیگه اذیتمون نکنه. البته اینو بهت بگم مامانی اگه کار کردن من باعث ناراحتی و اذیت شدن تو بشه با اینکه کارم رو دوست دارم حتما ازش استعفا میدم. چون برای من، تو گل نازم در درجه اول اهمیت هستیماچ

فعلا مامانی و خاله مرضیه قبول زحمت کردند که در ایامی که من سرکارم از شما نگهداری کنند و من بصورت موقت میرم سرکار تا ببینیم بعدش چی پیش میاد.

این چندروز باقیمونده رو هم دارم نهایت استفاده رو ازش میبرم. دارم برات بلوز و شلوار میبافم. هر وقت حاضر شد عکسشو برات میذارم. البته خاله مرضیه زحمت کشیده و چند دست زمستونی خوشگل برات بافته که عکس اونارم برات میزارم که بعدا ببینی و بدونی خاله چقدر دوست داشته.

و اما از کارات برات بنویسم:

چکاپ پنج ماهگی: قد 68 و وزن 8 کیلو (هزااااااااااار ماشاالله)

دو سه هفته ای میشد که داشتی تلاش میکردی غلت بزنی تا اینکه چند روز پیش اولین غلت کاملت رو زدیتشویق

هرچه که دستت میرسه میخوای بکنی تو دهنت و قتی که نمیذاریم گریه و اعتراض میکنی.البته چند تا عروسک و وسیله بازی مخصوص اینکار رو داری ولی انگار اونا برات کافی نیستند و دوست داری همه دنیا رو  مزه مزه کنی!

از بازی کردن خسته نمیشی و دوست داری که همش بهت توجه کنن و باهات بازی کنن. (این یکی رو بابایی خیلی پایه اس! آخه بدجوری با هم جفت و جورید!چشمک)

عشق حموم و آب بازی! اگه روزی ده بارم حموم ببرمت جیکت درنمیاد!

فقط نمیدونم چرا اینقدر از لباس پوشیدن بدت میاد!متفکروای از وقتی که بخوام لباس تنت کنم! هرچی حواستو پرت میکنم فایده نداره ! هی داد و فریاد میکنی و خودت و کش و قوس میدی، البته آخرش تسلیم میشی!

خوب فینگیل مامان من فعلا میرم تا از خواب بیدار نشدی به بقیه کارام برسم. چون پادشاه کوچولو که بیدار شه باید تمام قد در خدمتشون باشیم!زبانماچ

 

 

پردیس منزل خاله ناهید

تاریخ عکس اول آذر 91

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد