امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شکوفه عشق

هجده ماهگی گل پسر قند عسل

1392/10/19 18:57
495 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه نوزده دی ماه 1392

سلام ماه زمستونی من

فردای روزی که از شمال اومدیم شبش شب یلدا بود و ما مثل سال گذشته رفتیم خونه مامانی که هم سوغاتی هاشو بدیم و هم شب رو پیشش بمونیم.

متاسفانه از فردای اون شب مریض شدی. با اینکه اینقدر تو مسافرت مواظب بودیم که مریض نشی ولی سرما خورده بودی. رفتیم پیش دکتر مرندی و بعد از چند روز شکر خدا بهتر شدی. پنج دیماه هم هجده ماهه شدی نازگلم. به خاطر مصرف دارو واکسن هجده ماهگیتو با یک هفته تاخیر زدیم. قد و وزن رو هم چک کردیم. قدت شده ٨٠ سانت و وزن  ١١/٥ ماچ

١٢ دیماه هم سالگرد پرواز خاله عزیزت بود و همه خانواده و فامیل بر سر مزارش در بهشت زهرا (س) حاضر شدیم و برای آمرزش و آرامش روحش دعا خوندیم و خیرات دادیم. نبودنش هنوز در باورمون نگنجیده.. من که هنوز با یاد و خاطراتش زندگی میکنم و روزی نیست که ازش یاد نکنم... ولی چه میشه کرد. مصلحت خداوند بزرگ خیلی فراتر از این حرفاست و ما باید در همه حال راضی به قضای او باشیم. در آخر این بیت رو تقدیم میکنم به خواهر خوب و مهربون و سفر کرده ام:

هرگز گمان مبر ز خیال تو غافلم

گر مانده ام خموش خدا داند و دلم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق مامان آرشا
14 بهمن 92 10:23
خدا را شکر که زود خوب شدی خدا خواهرتون را رحمت کنه روجش شاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد