امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

شکوفه عشق

جشن تولد تو ای نازنین مبارک

1392/5/31 23:57
1,483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

جشن تولد یک سالگیت روز میلاد مبارک آقا امام زمان(عج) برگزار شد. یه جشن شاد و خاطره انگیز. چند روز بود که در تدارک مهمونی تولدت بودم. بیشتر کاراشو خودم انجام دادم. البته با کمک خاله مرضیه. مثل همیشه خاله تو زحمت افتاد.

تم تولدت "انگری بردز " بود. آخه تو این طرح رو خیلی دوست داری . البته خودمم دوستش داشتم. لیوانا بشقابها و تزیینات تولد و حتی کیک و طرح لباست همه انگری بردز بودندنیشخند. من و تو بابایی با کیک تولدت رفتیم آتلیه و چند تا عکس قشنگ گرفتیم. البته یک لحظه ازت غفلت کردیم و کیک تولدت رو چنگ زدی!ناراحتولی زیاد معلوم نبود چون روی کیک رو خودم دوباره درست کردم.

برای شام هم سبزی پلو با ماهی و زرشک پلو با مرغ و آش جو به همراه نوشابه و سالاد فصل و ژله رنگین کمونی که خودم درستش کرده بودم، داشتیم. خلاصه مهمونی خوب و به یاد موندنی بود و از همه مهمتر این که به همه خوش گذشت. آخر شب هم اینقدر خسته شده بودی که خیلی زود خوابت برد و تا خود صبح بیدار نشدی.الهی قربونت برم همه زندگی من، ایشالا صد سالگیت!...

 

 

بقیه عکسها...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیک رو با هم بریدیم

 

و شمع رو فوت کردیم

 

 

 

سفره شام

 

 

 

 

 

 

 

و کادوهای قشنگی که همه زحمت کشیدن و برات آوردند

 

 

 

 

و در پایان، پسرم همونطور که همه دوستت دارند تو هم همه رو دوست داشته باش و دلت رو همیشه جایگاه شادی و مهربونی و لطافت قرار بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا و کیان
27 تیر 92 23:37
سلام سارا جون


یکسالگی مادرانه شدنت مبارک


امیرکیانم یکسالگیت مبارک


بهترین هارو برات آرزو می کنم .


عشقم قدر مامان سارا رو بدون که انقدر برات زحمت می کشه . خواسته که سالروز یکسالگیت بهترین روز برات باشه .


مبارک بر هردوتون














ღ مونا مامان امیرسام ღ
2 مرداد 92 2:29
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد