امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

شکوفه عشق

عکس و عشق و خاطره...

1392/2/10 0:33
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

 

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.....

 

 

 


 

 

عکسهای بیشتر تو ادامه مطلبه...

 وقتی امیرکیان قهر میکنه:

 

امیرکیان شیطووووووون:

گوشی آیفون اسباب بازی جدید!

کمد دختر خاله فاطمه!

لپ تاپ دایی جون!

آخه دیگه تو فریز چیکار داری؟!

این قبلا ژله بوده!

مرسی که تو خانه تکانی عید به مامان کمک کردی!

ای جوون! عاشق این خرابکاریهاتم!

 

امیر کیان از آب گذشته:

 

 

 

امیرکیان خوشخواب:

 

 

 

امیرکیان هنرمند:

 

 

مسی کوچولوی من:

 

 

امیرکیان بی حوصله:

 

 

 

امیرکیان متفکر:

 

 

 

امیرکیان راننده:

 

 

امیرکیان در پارک:

 

 

جوجه شکموی من:

 

 

تولد پسرخاله مهدی (سوم فروردین 92):

 

 

لباس بچگی های بابا کیوان!

 

با پسرعموها آرین و آرمان کپلی:

 

سیزده بدر 92:

 

 

و باز هم از تو....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دختر دایی ستایش،کلی به هم عادت کردین. هر روز از مدرسه میاد پیش تو تا با هم بازی کنین

 

بوته گوجه فرنگی که چند روز بعد از عید برات کاشتم. الان دیگه گوجه هاش قرمز شده!

 

 

تولد مامان . اول اردیبهشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:59
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
شقایق مامان آرشا
18 اردیبهشت 92 18:54
امیر کیان خاله کدوم تویی؟راننده؟ نوازنده؟قربونت برم خوبم خوراک دارییی یه سفره برات پهن میکنن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد