امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

شکوفه عشق

من و تو زیر بارون

1392/1/24 11:32
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل بهاری من

چهارشنبه 22 فروردین

چه بارون ریز ریز قشنگی من و تو زیر بارون تو حیاط خونه مامانی. تو رو بلند کردم رو به آسمون... از همونجایی که داره قطره های طلایی بارون میباره و با صدای بلند میگم شکرت خدا، شکر که امیر کیان رو به ما هدیه دادی و شکر به خاطر اینکه به خواست تو و دعای فرشته کوچولوم یه تصمیم بزرگ دیگه برای زندگیم گرفتم. آره امیرکیانم من دیگه سرکار نمیرم. مدتهاست که میخواستم اینو بهت بگم. من تا هر زمانی که لازم باشه پیشت میمونم و لذت بزرگ شدنت رو خودم میبرم. همون خدایی که تورو به ما هدیه داد این راه رو جلوی من گذاشت. پس غمی ندارم و تنها هم و غمم پرورش تو و به ثمر رسوندن امانت الهی است. مسئولیت مادر بودن خیلی مهم تر و سنگین تر از اینه که کس دیگه بتونه اونو جبران کنه. مرسی خدا که این مسئولیت رو به خودم برگردوندی.

حالا دیگه صبحها چشمای قشنگتو که باز میکنی میبینی مامان پیشته ....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
27 فروردین 92 14:07
برای شما و امیر کیان ناز خاله روزهای خوشی رو ارزو می کنم . مادر بودن تمام وقت میارکت و مبارکم باد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد