امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

شکوفه عشق

نازدونه مامان نه ماهگیت مبارک

1392/1/19 21:13
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عسل ماهه من.

پنجم فروردین 92 نه ماهه شدی عسلم. قد: 73  وزن: 9/500

مثل همیشه همه چیزت عالی و در سلامت کامل هستی. خدا رو شکر

یه کم از امیرکیان سال جدید برات بنویسم:

عادتهای غذایی: روزی سه چهار وعده غذا و یک وعده هم میوه نوش جان میکنی. . خانم دکترت هم به تازگی سرلاک رو برات تجویز کرده که از طعم اون هم خوشت اومده. توی میوه ها موز و سیب رو خیلی دوست داری. بیشتر وقتها خودم بهت غذا میدم. ولی بعضی وقتها هم غذاهای جامد رو میذارم جلوت تا خودت بخوری. در کل خوشبختانه در غذا خوردن مشکلی نداری.

عادتهای خواب: معمولا در طول روز دو نوبت میخوابی. شبها هم بعضی وقتها تو اتاق خودت میخوابی و بیشتر وقتا پیش من. اما کم کم باید عادت کنی که تو تخت خودت بخوابی. اگه خیلی خسته باشی بی دردسر خوابت میبره . در غیر اینصورت باید کنارت باشم و برات لالایی بخونم و حضرتعالی هم در حالیکه شیر مادر نوش جان میکنی یواش یواش خوابت ببره.بعضی وقتا هم شیر نمیخوری و خودت اینقدر غلت میزنی تا خوابت ببره. تا صبح هم چند بار برای شیر خوردن بیدار میشی ولی دوباره میخوابی. باز هم در کل خوشبختانه در خواب هم مشکلی نداری.

مهارتهای جدید: حدود یک ماهی میشه که بدون کمک میشینی. ترست از غریبه ها کمتر شده و تقریبا با هر چهره جدیدی که میبینی سعی میکنی ارتباط بر قرار کنی. تازگی ها لبه مبل رو میگیری و خودت می ایستی و همونطور که لبه مبل رو گرفتی چند قدم راه میری. چند روزی هم میشه که داری سعی میکنی چهار دست و پا بری. خودتو روی زمین میکشی.  با اسباب بازی هات بیشتر از قبل بازی میکنی. صداهای مختلف از خودت درمیاری. وقتی چیزی رو میخوای بگیری با صدای بلند میگی: إدده...!  هنوز از مامان و بابا گفتن خبری نیست. دوست نداری زیاد بوست کنن. تماشای تلویزیون رو دوست داری ولی زیاد تلویزیون رو برات روشن نمیکنم چون ممکنه عادت کنی. موسیقی رو خیلی دوست داری. ترانه های چیه و چرا رو بیشتر از همه آهنگها دوست داری...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
21 فروردین 92 14:31
نوش جونت خوشگل من . بخور حسابی بزگ بشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد