امیر کیانامیر کیان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

شکوفه عشق

هشت ماهه شدی ستاره من

1391/12/14 20:03
481 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام ستاره من

ماهگیت مبارک همه دنیای من

یک ماهه دیگه گذشت و تو هشت ماهه شدی شیرین تر از عسلمماچ

 قدت شده : 72 و وزنت هم:9/100

روزها از پی همدیگه می گذرند و تو بزرگ و بزرگتر میشی. سال پیش این موقع تو هنوز تو دل مامانی بودیو من هر روز تقویم رو نگاه میکردم و برای اومدنت روزشماری میکردم. وحالا امسال خداجونم شکرت

اون روزا هر روز که از سرکار برمیگشتم خونه قبل از هر کاری یکی دو ساعت استراحت میکردم تا گل ناز  تو وجودم بهتر رشد کنه حتی بخاطر تو خونه تکونی عید رو هم از خیرش گذشتم. البته خاله مرضیه و زن دایی گلی شرمنده ام کردند و اومدن دستی به سر رو روی خونمون کشیدن. واقعا دستشون درد نکنه. خدا کنه یه روزی بتونم محبت هاشونو جبران کنم. مخصوصا خاله مرضیه رو. هر روز میاد پیش تو تا من برم سرکار. اینقدر بهت عادت کرده که خودش میگه یه روز نمیبینتت حسابی دلش برات تنگ میشه. ولی میدونی چیه مامانی، من دیگه بیشتر از این دلم نمیاد باعث زحمتش بشم. طفلی هر روز از خونشون میاد خونه ما تا از تو نگهداری کنه. این روزا در حال گرفتن یه تصمیم بزرگ هم هستم. تصمیم به ادامه کارم یا موندن تو خونه پیش تو. هنوز تصمیم قطعی نگرفتم. ولی قلبا دوست دارم شرایط زندگیمون اجازه بده من سرکار نرم . پیش تو بمونم و خودم ازت نگهداری کنم. وقتایی که سرکارم همش فکرم پیش توئه دلم هواتو میکنه. حتما تو هم همین حس رو داری و دل کوچولوت زود برای مامان تنگ میشه. وقتی ساعت کارم تموم میشه تمام فاصله شرکت تا خونه رو باهات حرف میزنم تا زود برسم خونه و تو هم وقتی منو میبینی کلی ذوق میکنی و سر و صدا راه میندازیقربونت برم باورت نمیشه بعضی وقتا  دلم برا هر دومون میسوزه که مجبوریم هر روز ساعتها از هم دور باشیم. کاش بشه پیشت بمونم حداقل تا زمانی که یه کم بزرگتر بشی و بتونم بذارمت مهد کودک. نمیدونم مامانی دعا کن بهترین تصمیم رو بگیرم.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق مامان آرشا
16 اسفند 91 11:21
آخه اییی مامان مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه عشق می باشد